joi, 13 februarie 2014

Poți trăi fericit fără să iubești?

Ce simti? Nimic!

Nu stiu.. simt ca ar trebui sa simt ceva





ai patit vreodata? sa vrei sa exprimi ceva si sa nu ai ce? pentru ca nu sti nici cum ar fii sa....
e un sentiment totusi..sa nu sti.
Asta simt eu acum.
E tipologia workoolicului, omului fara timp, cu un scop bine definit care apreciaza ca un moment de slabiciune sau o garda mai joasa este INTOTDEAUNA un dezavantaj si '' nu o ocazie spre a simti''.
E dimineata in care te trezesti pentru ca trebuie, te misti pentru ca trebuie, lucrezi pentru ca trebuie desi o data, candva iti si placea.. si dormi pentru ca trebuie. Astepti vacanta pentru ca iti place..si totusi o savurezi cand se iveste ''pentru ca trebuie'', tu fiind mult prea obosit sau coplesit ca sa o poti simti.
Asta e realitatea mea.
Ciudat e ca nu stiu daca sunt pregatita sa renunt la ''constientul meu'' pentru un necunoscut. E asa usor sa te bazezi doar pe tine si atat de greu sa te lasi intentionat in voia sortii doar pe motiv ca prezentul e ceva care intai se simte si apoi se analizeaza.
Eu de ceva ani le fac invers.
Analizez, evaluez, trag linie.

Orice isi are compromisurile lui. Am ales o cale, ma gandesc sa ma schimb..
inca analizez perspectiva si beneficiile ''simturilor''. Ma amuza inclusiv situatia in care ma aflu..analizez daca sa simt..
si totusi nu pot altfel



in mintea ta e vreodata liniste?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu