marți, 28 iunie 2016

Dacă ai un vis, Da-i o șansă! S-ar putea să fie șansa vieții tale!


Dacă ai visat vreodată să fii mai mult decât ești astăzi, privește visul acela în ochi și da-i o șansă! S-ar putea să fie șansa vieții tale!
Sunt fericită. Cea mai fericită. De fapt am fost atât de nefericită în ultimii ani încât îmi e și greu să îmi dau seama dacă mă raportez la background sau pur și simplu - this is it - cum zicea răposatul Michael Jackson în ultimul său album.
Am tras o linie mare, infinit de mare pe toate planurile. Am semănat, triat și cules toate roadele ce atent mi le-am sădit încă din 2013. Și a fost un drum lung, mai lung decât mi-aș fi imaginat în ziua în care m-am decis să îmi schimb viitorul. Doar eu știu cât m-am gândit și răzgândit în tot acești ani; ce e important  însă,  e că NICIODATĂ nu m-am oprit. Indiferent de ce cât de îndoită am fost. Și uite-mă astăzi. Împlinită și surprinsă să văd cum toate mi se așează, de parcă mă așteptau..
Cel mai mare cadou pe care il poți face unui om este să îl susții. Să îi asculți visele și să îl sprijini, indiferent cât de absurd îți sună ideea la prima vedere. Pentru că un vis poate deveni realitate dacă investești suficient în el si ești sincer cu tine
Fără autocritică, perseverență și o doză de nebunie nu ai cum efectiv să atingi țelul propus.
Iar ca să fie toate perfecte împart aceeași doză de ambiție cu un suflet care......

(iar despre asta, într-o poveste viitoare :)  )

P.S. Foto datează din 3 septembrie 213 când îmi făceam curaj să visez la ce am astăzi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu