miercuri, 15 ianuarie 2014

E simplu să faci un copil să zâmbească! Donează o jucărie! 2012


Mos Craciun!


..indiferent cati ani ai, atunci cand ii auzi numele,
zambesti! gandul iti zboara catre copilarie cand il asteptai stresat poate cu gandul ca nu va veni ..pentru ca nu ai mancat tot din farfurie ieri sau pentru ca ai spart o farfurie de portelan.
esti norocos!
altii nu au nici o amintire. Altii isi aduc aminte doar o singura intrebare "de ce? la mine de ce nu vine mosul?''

suntem o mana de oameni mici...care insa stim ca putem face lucruri MARI cu ajutorul tau. Si nu ne-am inselat, dovada stand faptul ca in acest an am strans 500 de cadouri pentru prichindei!! 500 de suflete mici pe care le-am facut  sa rada, carora le-am facut o amintire de CRACIUN!
Am fost in scolile gimnaziale si am povestit claselor 1- VIII ca Mosu nu ajunge la toti copii, dar ca ii putem ajuta. Am vrut sa ii invatam ce inseamna cuvantul ''mila'', ''compasiune'', ''bunatate'' ..aratandu-le ca pentru altii o pereche de ciorapi poate fi  '''o dorinta de cadou de craciun''...in speranta ca astfel vor aprecia ce au.
Am luat o evidenta a copiilor ce traiesc cu un venit pe familie total (mama+tata+copil) de 300 lei, o evidenta de la scoli side la 2 asezamante de copii unde sunt peste 170 de copii. Am selectat toate donatiile voastre pe categorii de varsta, l-am luat pe mosul  si am plecat la impartit zambete!
Multumesc echipei TV RADAUTI, BUCOVINA FITNESS CENTER si RADIO GOLD care si-au dedicat toata iarna acestui proiect si in mod special lui Mos Craciun care a rezistat caniculei de sarbatori!
priveste retrospectiva si zambeste alaturi de copiii!



https://www.youtube.com/watch?v=oana-djcAXY&feature=youtu.be




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu