joi, 2 iunie 2016

Sindromul "Aoleo!"



Totul este un punct de vedere! Stii faza aia cu paharul cu apa, semi-plin? Cum e? jumatate gol sau jumatate plin?
Exact asa cum il vezi...asa e E. M-am intersectat in ultima vreme cu o multime de oameni, care dupa ce le spuneam contra-cost bineinteles, ce sarcini le dau mi-au zis "ahh, e greu!". Si la toti le-am raspuns la fel "pai greu e sa mori de foame, asta e ceva posibil fezabil sau te depaseste?"
Vezi tu, oamenii simt nevoia sa se planga, de multe ori, chiar inainte sa oboseasca. De parca, perfectiunea muncii se masoara in timpii in care iti plangi de mila. Detalii. Vreau - muncesc, obtin.
Nu ma intelege gresit, iubesc diversitatea. Nu am putea evolua daca toti am fi la fel de buni, de frumosi, de indemanatici. Insa atentie mare, prezenta ta intre oameni care sufera de sindromul "aoleo" te va face sa devii si tu unul din ei. Si atunci sa nu te miri de ce, de la o vreme parca toate iti merg in reluare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu